Ahad, 21 Mac 2010

HARI ITU SEMAKIN HAMPIR....

salam...
sudah lama aku tak update blogger ku ini..erm..terasa spt...masa ku ini dicuri, dirompak dn diragut. tba2..pg ni aku trasa terpanggil utk menulis luahan atiku yg semakin lama, semakin menarah ati ini.
HARI APA YG AKU MKSD KAN?????
ya...saat2 akhir aku bg seorang mahasiswa UM (sjna muda) semakin hampir..utk tamat..huhuhuh...
wlupun pada hkktnya..aku berasa bangga, gembira, berdebar2..tp, aku tak dpt menipu diriku sendiri..bahawa aku sgt sedihhhhhhh..........skali....utk mninggalkan zmn ini. terutama sekali kwn2ku..wlupun aku akn menyambung pengajianku dlm master nnt..namun, yg pasti...tdk sume kwn2 ku akn menurut jejak ku ini. Aku sgt2 berharap agr mrk sume mnyambung pengajian bersma2 ku..tp, mrk ada mtlmt dn keinginan msg2..ada mslh msg..aku harus menerima KEBENARAN HAKIKI itu...kwn...teruskanlah perjuanganmu..igtlah..alam pekerjaan nnt tdk semudah yg kita bygkan...tetapkanlah iman dn motivasi diri kita..yakinlah..pada qada' dan qadar..
SAP...REHAN...SHIDA...dirimu sentiasa menjadi kepingan atiku ini..kenangan kita bersama selama 3 thn di UM ini...tetap menjadi penghuni di kamar memoriku.selamat berjaya shbtku..uwwaaaaaaaaaaaaaaaa........sedey2..apsal2 aku ni sentimental lak ni.
p/s: aku syg korg sume..mmuah3.

Tiada ulasan: